
İçişleri Bakanlığı’nın 2024 yılı faaliyet raporunda yer alan verilere göre, Osmaniye 112 Acil Çağrı Merkezi İl Müdürlüğü, ortalama çağrıya yanıt süresi açısından Türkiye genelinde büyük bir başarıya imza attı.
Osmaniye, bu alanda 1.95 saniyelik reaksiyon süresiyle Türkiye genelinde 5. sırada yer aldı.
Elde edilen bu başarı sonrası Osmaniye Valisi Dr. Erdinç Yılmaz, 112 Acil Çağrı Merkezi’ni ziyaret ederek, özveriyle görev yapan personeli tek tek kutladı ve plaketle onurlandırdı.
Vali Yılmaz, çağrı merkezi çalışanlarının hızlı müdahalesinin hayati öneme sahip olduğunu vurgulayarak, “Ne kadar hızlı koordine olursak, o kadar etkili ve zamanında hizmet sunarız.
Bu başarı, güçlü bir ekip çalışmasının ürünüdür,” ifadelerini kullandı.
Merkez Müdürü Guddusi Arık da yaptığı açıklamada, Türkiye genelinde ortalama çağrı yanıt süresinin 3 saniye civarında olduğunu, Osmaniye’de bu sürenin 1.95 saniyeye kadar gerilediğini söyledi.
“Bu performansla Türkiye beşinciliğini elde ettik. Tüm ekip arkadaşlarıma emeklerinden dolayı teşekkür ediyorum,” dedi.
Program sonunda Vali Yılmaz, üstün performans gösteren personele teşekkür plaketi takdim etti.